Julklappar

HEJ!
Nu är Julafton över (ja för länge sen då men) och det känns så jävla tråkigt! Det var iaf jättekul hos kusinerna igår, vi fick massa julklappar också! :D Då fick jag lite smink smycken, presentkort på SF bio, och en sån där jätte smart necesär som man kan fälla ut och hänga på en krok! :) Perfekt ju!
Och nu ska vi snart åka till kusinerna igen, och äta kalkon tror jag det var. Det kommer bli supergott!! :D

Men nu kommer bilder på julklapparna jag fick igår! Fast bara dom jag fick här hemma, inte av dom jag fick från kusinerna+ tyskarna.


Älskar julklapparna jag fick! :) Fick Grey's Anatomy av brorsan, det hade jag aldrig trott! mwihhi :3


Och den bästa presenten av allt! Eric Saade tjocktröjan från saadeshop och ett signerat idolkort av Eric!! :D♥
Fick det av mamma, hon är BÄST! Omg, älskar verkligen tröjan, fast den är lite för stor men den blir ju liiite mindre om jag tvättar den och så har jag ju lite att växa i sen också! :D


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0