Jag visste det!

Hah, jag visste det! Jag visste att det inte var det sista avsnittet NÅNSIN av Desperate Housewives i denna säsong! Det är ju i nästa säsong till våren såklart! För jag har följt DH i flera år och dom skulle ALDRIG sluta på hösten och allt som  måste med i slutet av en tv-serie skulle aldrig få plats på 55 minutersavsnittet som var ikväll. Hah! Men jag tror inte att Bree kommer ta självmord, för Renée kommer typ komma efter och gå in i hotellrummet för hon tror att Bree har en affär med Ben eller nåt och då ser hon att Bree tänker ta självmord och övertalar henne att inte göra det! Och Chuck blev ju överkörd satte..! Men ett problem ju bara...  vem körde över honom? :O tror nog det var Bree för hon va ju typ fan full när hon körde eller nåt eller så är det typ Mike... skulle inte förvåna mig! Eller så är det Ben. Hm.. svårt här haha!
Fan vad jag känner mig som värsta geeken nu, sitter och skriver om DH avsnittet och vad jag tror ska hända.. haha nolifer man är här va? Men nu kan jag inte sluta längta till våren!!!!!! :D♥

Men åååh, vet ni vad jag vill ha från www.sv.saadeshop.com? Det här:


Skitsnygg! Det står ju Eric Saade, då kan det inte va annat än snyggt!♥ Den måste man ju ha.. :)


Men den här är också sä jävla snygg!!♥ Måste ha...!


Den här gillar jag också!♥

Önskar mig dom här i julklapp, men mest den svarta med luva fast ändå den gråa... och T- shirten. Eh fuck, det går ju inte att bestämma sig hära.

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0