Hotter than fire!

Yes box lyssnar på Hotter than fire med Jennifer nu!! :) eller jaa, lyssnar på hela vol.2 rå men.. just nu vare Hotter than fire men nu äre Love is calling, bästa låten!! :D Eller alla är så jävla bra!
Heh :)
Snart kommer Moa också, woho! :D Åh sen nån gång senare gör vi middag iaf jag och Jennifer och sen ikväll är jag ensam hela natten typ, pappa kommer hem två i natt haha. Och jag är väldigt mörkrädd och ska försöka SOVA sen när jag är helt själv, omg! Vågar jag?  haha såklart man vågar men jag kommer fan ha panik.. meeeen de blir väl kul också får man ju hoppas på? :D Men typiskt, det går inge bra på tv ikväll, men får försöka hitta nåt satt jag kan hålla mig sysselsatt sen när Jennifer och Moa drar hem.. höh, good luck! heeeh :)

Men bloggar mer senare ikväll när jag har panik! ;)

puss

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0