Grey's

Sorry för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Det har vart fullt ös, har vart hos kusinerna två kvällar i rad, datan har vart hos mamma och sms- inlägg har jag helt glömt bort. Men jag bloggar nu iaf! Imorn ska jag till centrum tillsammans med Jennifer, jag ska shoppa loss på H&M, för jag fick presentkort på 400kr där så det är ju bra! Och så ska jag handla mitt älskade Thomas Sabo armband plus en eller två berlocker om Stjärnurmakarna har öppet imorn, men jag hoppas det, jag ber till gud. För jag vill verkligen ha mitt Thomas Sabo armband, nuuu!! Och imorn eller på onsdag kommer mitt Sims3 Husdjur in i brevlådan hos pappa till mig! :D Det blir mitt tredje Sims3 , geek jag är.. ;)
Men  nu ska jag geeka lite Grey's Anatomy säsong 2 (den jag fick av brorsan i julklapp) och dricka te. Blir väl ingen mer bloggning ikväll, men men!


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0