Goooooo' morgon!

Hey! Vaknade för typ 40 minuter sen eller nåt, hade mitt alarm på för annars skulle jag aldrig vakna, för jag somnaden runt kvart i 3 i natt... usch. Håller på att göra mig i ordning iaf, för vid 13.00 ska jag möta Jennifer i centrum :D
Idag åkte pappa och niklas till USA. Dom sitter väl på planet till amsterdam nu, eller är på flygplatsen i amsterdam eller så sitter dom på flyget över Atlanten just nu.. åååh jag önskar av hela mitt hjärta att jag var med dom! Vill till USA igen verkligen. Dels för att få träffa syrran igen och för att jag fucking älskar det landet!♥
Hoppas dom får det bra i USA iaf! :)


Jag glömde lägga ut den här förut, en jättesööt julklänning jag fick av mamma på Julafton!♥
Fast den är röd egentligen men den ser rosa ut på bilden.. men den är väldigt röd ;D

puss


Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0