Desperate= Bästa tv- serien EVER! haha kommer inte på bra rubriker...

Sitter och övar på gitarren och pluggar just nu. Eller jag pluggade snarare. Fick damp på matten bara när jag skulle jobba rött, är tyvärr för dum för rött, klarar bara blått kapitel! Men ska försöka igen strax. Hoppas det blir bättre då för imorn har vi matteprov, usch jag hatar prov! Och på fredag är det fysikprov, blöö. men men det är bara att stå ut! Jag ska inte klaga, iaf inte här på bloggen för varför ska jag tråka ut er? ;)
Sen efter allt pluggandet och förmodligen efter middagen, när det nu blir, så ska jag kolla ett avsnitt av Desperate på datan och sen klockan 21 är det... Desperate Housewives på tv:n! Älskar de nya avsnittet, dom går inte att leva utan!!! Beroende!
Nu ska jag iaf återgå till matten, kram! 


BYE!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0