Bio + shopping!

Idag åkte jag och Jennifer in till stan för att kolla på bio. Vi kom till Söder vid ca halv 1 tiden, men då var biljetterna till bion klockan 15:00 slutsåld, bara 6 kvar och skilda platser, inte så kul... så vi köpte biljetter till klockan 17:45 istället! Och medans vi väntade i så många timmar på att bion skulle börja, gick vi åt nåt håll där jag tyckte mig ha sett en Åhléns- skylt, men det var tydligen heeelt fel. Så vi fortsatte gå en stund och hittade....... en H&M- butik! :D Super happy! Hhiihi :3 så vi kollade runt lite där inne och jag köpte en gullig pyjamas! Tänkte köpa en i tisdags när jag var i centrum, men glömde bort... men nu har jag en iaf! Och efter det gick vi til´l McDonald's och käka lite, sen var vi mest vid bion och snackade och väntade. Sen var det iaf dags för bion! :) Och vilken film såg vi nu då? Simon och ekarna! Men blev en liten besvikelse, den var bra, speciellt i början, men den var också konstig och lite dålig handling mm. Så det blir väl 5 av 10 där för mig. För den var ändra väldigt bra ska jag säga, även om den var väldigt...... speciell ;)
Nu ska jag geeka Sims 3 Husdjur, yaaaey! :D
See ya!♥

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0