A cinderella story

Sitter här och tittar på A cinderella story, skitbra film! Har sett den nån gång förut, för känner igen den men kommer inte ihåg så mycket.Åååh jag minns inte slutet heller så det är jätte spännande haha! :P Sen när filmen slutar ska jag typ se ett avsnitt av Desperate Housewives och sen lägga mig. Är redan dödstrött men det är lite läskigt att lägga sig nu , ensam... fegis jag vet! Sen imorn äre ju skola som vanligt, längtar till tekniken då vi ska fortsätta med våra hus! :) Vi gör dom i kartong, man ska bli klar imorn, haha good luck, jag har typ mer än hälften av inredningen kvar... hah. Å på syslöjden ska jag göra klart mitt tjocka får som jag håller på att broderar!! :) Hoppas det blir skitgulligt! Fast kommer ta ett tag att göra klart den, har redan jobbat med den på två lektioner och är bara klar med hälften av anisktet haha. Men däremot så har jag ju gjort en väska samtidigt också... men den är klar nu. Men vet ni vad jag längtar till?? Hemkunskap! Som vi kommer att ha efter jullovet, wiiiii!!!! :D Kommer bli jätte kul att få baka och laga mat mm. ! :) För hemkunskapen vi hade i 5:an va askonstig, inte lika bra som den är nu i 7:an vad man har märkt av de andra klasserna iaf. Heh. Oj det har blivit ett rätt långt inlägg och jag har babblat på om ingenting haha! Men kan inte komma på så mycket att blogga om... ;( Men ska återgå till filmen nu, puss!

Kommentarer

Släng in en kommentar!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Har du en blogg?:

Kommentera här:

RSS 2.0